رتبه بندی سئو

استاندارد

 

در سئو همه چیز رتبه بندی نیست

درحالی که ارتباط قوی بین نتایج جستجو و میزان کلیک وجود دارد، رتبه 

بندی بزرگترین هدف پایانی نیست. مطالعات روی میزان کلیک و رفتار 

کاربران نشان داده است که جستجوگران به نتایج بالا توجه دارند، به ویژه 

به سه رده اول لیست. اما، آن را نیز نشان داده که در صفحات پس از

صفحه اول رفتار کلیک، مشابه با سه رتبه اول است. و در حال حاضر میزان

کلیک  روی نتایج جستجویی که متن آن با کلمات کلیدی غنی شد است،

خیلی بیشتر از سه رتبه اول می باشد.

رتبه بندی موفقیت را تضمین  نمی کند. از نظر تئوری شما می‌توانید برای

مدتی رتبه خوبی بدست آورید نه یک سکه از آن، آیا واقعا این چیزی است

که می‌خواهید؟  یعنی شما فقط خواهان رتبه بهتر هستید اما به فکر

بدست آوردن درآمدی از این جایگاه نیستید؟ فکر نکنم.

 
آلیسا مردیت (مالک مشترک، رسانه های اجتماعی) :

رتبه بندی برای چه؟ من مطمئنم همه‌ی ما تبلیغات کسانی که بدست

آوردن رتبه یک گوگل را تضمین می‌کنند به یاد داریم. اما آن‌ها هرگز نگفتند
 
برای چه؟ به جای نگرانی درباره‌ی رتبه بندی، مفید باشید و محصولات
 
بیشتری برای مشتریان خود داشته باشید.
 

 

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code